Facebookis reklaamimise kuldsed soovitused

Selles postituses keskendume sotsiaalmeediast eeskätt Facebookile, kuna tegu on tänapäeval ühe kõige laiemalt levinuima ja populaarseima platvormiga. Just seepärast on kasulik teada erinevaid nippe, kuidas Facebookis võimalikult hästi reklaami teha.

Esimene soovitus on hoolikalt läbi mõelda oma Facebooki reklaamide eelarve. Kui sa pole eelarvet koostanud, siis on väga raske endale rahalisi eesmärke seada. Näiteks võib olla rahaline eesmärk järgnev: iga kulutatud euro kohta soovin, et see tooks mulle kasumina tagasi 3 eurot. See tähendab teisisõnu seda, et iga kulutatud euro peab tooma kaasa vähemalt sellise hulga sinu toodete või teenuste oste, et see summeeruks kasumina 3 euro väärtuses. Algajatele võib olla see ehk pisut suur tükk ampsata, ent suuremate turunduse eelarvete puhul ja pikema kogemuse omamisel ei pruugi see sugugi nii utoopiline siht olla.

Teine soovitus on alustada teiste Facebooki reklaamide jälgimist. Proovi alati uurida, mida su konkurendid teevad. Kui oled nende tegemistega kursis, siis saad hakata ka nende reklaamidest eeskuju võtma. Vaata, millist kirjakeelt nad kasutavaid, milliseid pilte reklaamide juurde valivad ning millistele märksõnadele on nad oma kampaaniaid optimeerinud. Kindlasti võta luubi alla oma sektoris kõige kibedamad käed, sest nendelt võib olla väga palju juurde õppida. Lihtsalt tee alati kindlaks, et sa midagi otseselt maha ei viksiks, kuna vastasel juhul võid sellega iseendale antikampaaniat teha.

Kolmas soovitus on oma sihtgrupp selgeks teha. Proovi nende käitumise, eelistuste ja elude kohta võimalikult palju teada saada. Selleks saad korraldada turu-uuringuid, teha fookusgruppe ja kasutada kõiki muid turundajate kätes olevaid praktilisi tööriistu. Facebookis reklaamides on see eriliselt oluline, kuna sa saad reklaamide avaldamiseks hästi palju erinevad aspekte oma sihtgrupi kohta paika sättida. Võid kindlaks määrata lausa asukohti, kus soovid, et sinu kampaania sihtmärgid elaksid. Samuti saad panna kirja nende eelistusi, hobisid ja isegi veebilehti, mida nad arvatavasti sageli külastavad.

Neljas soovitus on jääda siiraks ja ehedaks. Liialt palju tehakse kampaaniaid, mille puhul on ilmselgelt kohe näha, et need on tüüpilised ja teiste pealt maha tehtud reklaamikampaaniad. Proovi lisada oma reklaami midagi sellist, mis otseselt kõnetaks su sihtgruppe ja mis paneks neid arvama, et tegu pole lihtsalt järjekordse ja lihtlabase reklaamiga, millega üritatakse neid õnge otsa saada.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *