Geniaalsed kohad, kus oma tooteid reklaamida

Kas tõesti on kogu reklaamindus kolinud vaid internetti? Vale puha! Selles artiklis teeme ülevaate erinevatest kohtadest, kus on võimalik füüsilise asukohaga reklaam kõikidele silme ette paigutada ja seeläbi võimalikku lisakasu või müügitulu teenida. Kui oled valmis edasi lugema ja end parimate kohtadega kurssi viima, siis läksime!

Transpordivahendid

Olgu need siis bussid, trollid või trammid – ühistransport on suurepärane koht, kus oma tooteid reklaamida, sest igapäevaselt käivad ühiskasutusega sõidukitest läbi tohutu suur hulk inimesi. Tihti on neil erinev taust, mis tekitab juurde tõenäosust, et keegi võiks just sinu reklaamidega suhestuda ja toodetest reklaami mõjul huvituma hakata. Lisakasu on transpordis reklaami tegemise juures selles, et sul on võimalik valida konkreetseid transpordivahendeid ja mõnikord isegi liine. Kui soovid pigem keskenduda kesklinnale, siis on trammid väga hea variant. Aga äärelinnadele? Siis on trolliühendus ideaalne transpordiviis, kus just äärelinna inimestele midagi reklaamida.

Kasiinod

Füüsilise asukohaga kasiinod pole maa pealt kuhu kadunud, mis sest, et niivõrd oluline osa neist on internetti kolinud. Igasugustes kasiinodes reklaamimine on alati hea, sest seal käivad inimesed, kellel on olemas kulutamiseks teatav rahasumma. Praktika on näidanud, et kasiinodes on paslik reklaamida luksustooteid, kuid samas isegi elektroonikavidinaid ja kasiinomängudega seotud tooteid. Igal juhul võid olla kindel, et kasiinodes reklaami tegemine pole raha maha viskamine!

Teatrid

Kui soovid jõuda kultuursemate inimesteni, siis teatrid on ideaalne viis, kus oma tooteid tutvustada. Võid olla kindel, et teatrites on võimalik leida väga erinevaid reklaamipindu. Alates teatripileti tagaküljest kuni tualetibokside seinteni välja – teatris tasub oma tooteid küllaga reklaamida. Siiski võiksid olla teadlik sellest, et teatrid pole alati peavoolukohad, mistõttu sobib neis eriti hästi alternatiivsete inimestele suunatud tooteid turundada.

Poed

Muidugi on poed tulus koht toodete reklaamimiseks. Siinkohal saad suunata inimesi kohe kindlaid tooteid ostma, kuid pead arvestama seejuures ka sellega, et poodides on reklaamide omavaheline konkurents väga suur. Sa pead olema teistest tõeliselt eristuv, et potentsiaalsetele tarbijatele silma jääda. Samuti tulevad mõned inimesed poodi väga kindlate ostusoovidega, mistõttu võivad nad olla väliste mõjutegurite suhtes “reklaamipimedad”.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga