Loovad reklaamiviisid toovad uusi kliente

Reklaamide loomisel tasub olla võimalikult loominguline, sest tarbijad harjuvad üsna ruttu klassikaliste reklaamiviisidega ära. Võime tuua mitmeid näiteid sellest, kuidas tavainimesed on tüdinenud juba korduvatest, stampidesse langenud klišeekogumitest, mida nimetatakse telereklaamideks. Üks tüüpilisi näiteid on ära leierdatud mähkme- ja puhastusvahendiklipid. Seepärast on just nendest reklaamidest ka üsna palju paroodiaid tehtud, kuna neid on kerge pilkeobjektideks muuta. Ole sina reklaamimeistrina parem ja too uut väärtust reklaamimaailma!

Proovi leida uusi ja tavapäratuid kanaleid klassikaliste reklaamikanalite siseselt. Näiteks, kui oled harjunud tegema tänavareklaami, siis proovi vahelduseks reklaamitulpade täitmise asemel leida linnaga kokkulepe ja teha geriljaturunduse tüüpi kampaania, mille käigus täidad reklaamiga hoopis tänavat katvat asfalti või sõidad ringi väikelennukitega, mille taga lehvib sinu firmat promov kuulutus. Kõik sellised ootamatud, aga vahvad viisid ettevõtte reklaamimiseks äratavad tavapärasega võrreldes tunduvalt rohkem positiivset tähelepanu. Inimestele meeldib näha, et keegi on rohkem pingutanud, kui ainult tavapäraseid tüüpprojekte kopeerinud ja enda firma logo asemele asetanud.

Loomulikult on ka inimestega vahetu suhtlemine suurepärane reklaamikanal. Seda saad teha näiteks jaekettide poodides, pakkudes inimestele reklaamiks erinevaid tooteid degusteerida. See on justkui otsesilla loomine sinu ja tarbijate vahel, kuna inimesed saavad proovida sinu tooteid, aga nad ei pea selleks sentigi välja käima. Taolised kampaaniad on enamasti üsna tulusad, kuna sealt samast poes on võimalik koheselt ka sinu firma toode endale koju soetada.

Viraalsed netikampaaniad pole veel kuhugi kadunud ja need pole tänaseks inimesi ära väsitanud. Loo mingi eriti vinge video, mille abil saad endale kõvasti rohkem vaatajaid, kui lihtsalt mõnda telekampaaniat tehes. Asi on selles, et televiisoris reklaamides maksad sa kindla inimeste hulga eest, kes konkreetsel hetkel on teleka ees. Küll aga viraalse video puhul on asjalood teistmoodi. Nimelt sa võid maksta alguses video valmistamise eest, ent kui see peaks juhuslikult muutuma väga populaarseks, siis võid arvestada sellega, et see jõuab iga päevaga aina rohkemate inimesteni, kes lihtsalt huvist ja omast vabast ajast seda edasi jagavad.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga